... na lodówkę. Dla mamy i taty.
Można było wydrukować gotowy plan i rozdać uczniom. Uważam jednak, że to świetne zadanie, które pozwala doskonalić kilka umiejętności.
Pisanie planu zajęło nam całą lekcję. Uczniowie pisali powoli, w idealnej ciszy, skupieni i zaangażowani. Krok po kroku, używając pióra i kolorowych mazaków. Doskonalili umiejętność pisania, orientację, percepcję wzrokową, ponadto koncentrację i uważność.
Dla nauczyciela był to czas uważnej obserwacji uczniów, jak sobie radzą z zadaniem:
- w jakim tempie pracują?
- jakich dokonują wyborów w sprawie kolorów, czcionek, formy graficznej?
- czy przepisują bezbłędnie?
- czy koncentrują się na zadaniu i słuchają instrukcji?
Test wypadł bardzo dobrze. Z dumą mogę powiedzieć, ze uczniowie poradzili sobie doskonale!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz